2017年1月17日 星期二

用吻,消弭世界的傷痛

歌曲:【躺在我身旁】(Lay Down Beside me)!


I've spent my life looking for you(我用我的一生來尋找你)
Finding my way wasn't easy to do(找到我的路並不容易)
but I knew there was you all the while(但我知道一直有你在那兒)
And it's been worth every mile
(因此每一哩都走得很值得)
So lay down beside me(所以躺在我身旁)
Love me and hide me(愛我
,也把我藏起來)

Kiss all the hurtin' of this world away(用吻,把世界的傷痛都移去)
Hold me so close that I feel your heartbeat(將我抱的好緊,好讓我感覺你的心跳
And don't ever wander away(而別再走失了
Mornings and evenings all were the same(早上與晚上都是一樣
And there was no music till I heard your name(心裏沒有音樂
,直到聽見你的名字 / 看見你

But I knew when I saw you smile(但當我看見你微笑時我知道
Now I can rest for awhile(現在,我能休息一會兒了)

沒有留言:

張貼留言